Feb 10, 2009

Cine il tine in brate pe tortionarul Paraschiv?

Cum este foarte evident ca soriciul nu-i ingaduie lui Nicolae Paraschiv sa plece dintr-o functie in care-i platit de brasovenii pe care i-a haituit si chinuit ani de zile, sa vedem cine-l iubeste atat de pervers incat l-a sudat de scaun. In dispretul legii si al bunului-simt. Conform legii administratiei publice locale, 215/2001, art.86, "Eliberarea din functie, precum si sanctionarea disciplinara a secretarului se fac de catre prefect, numai la propunerea consiliului local, adoptata cu votul a cel putin doua treimi din numarul consilierilor in functie, ca urmare a initiativei primarului sau a unei treimi din numarul consilierilor, pe baza concluziilor reiesite din desfasurarea unei cercetari administrative."

Este limpede si foarte clar. Initiativa eliberarii din functie a tortionarului apartine primarului George Scripcaru. Din moment ce controleaza 2/3 din numarul consilierilor, n-ar trebui sa fie nicio problema. Cu atat mai mult cu cat George Scripcaru este vicepresedinte al unui partid care a sustinut fervent demersul presedintelui Basescu de condamnare a comunismului, implicit a activitatilor fostei securitati.George Scripcaru n-a schitat nici cel mai mic gest de a pune in aplicare principiile partidului din care face parte si pe care il conduce. Mai mult, ii tine bine spatele securistului.

Campania "Nu platim securisti" merge mai departe. "Brasovul Tau" continua sa publice marturii ale victimelor lui Nicolae Paraschiv. Astazi, o fosta asistenta la Spitalul Judetean, Ana Maria Pitul, povesteste: "Paraschiv m-a ameninţat cu duritate că dacă nu voi scrie ce-mi spune el mă va trimite „la băieţii de la Securitatea Braşov care se vor purta cum ştiu ei cu mine”. De frica bătăilor şi torturilor am scris ce mi-a dictat el. Imediat Paraschiv a convocat o şedinţă cu toate colegele mele, şi cu mine, şi le-a cerut să ia poziţie şi să mă condamne ca duşman al poporului. M-a urmărit şi supravegheat apoi tot timpul iar eu am ajuns să fiu aşa de înspăimăntată că mă trezeam şi noaptea tremurând că vine să mă ia să mă ducă în beciurile Securităţii."
www.brasoave.blogspot.com vine alaturi cu perpetuarea mesajului.

Sa-i obligam sa ne respecte si sa aplice legea. Alature-te campaniei.

No comments:

Post a Comment