Jan 7, 2013

Susanu de la PSD, cel mai motorizat slujbas la stat: Barca de mare viteza, Porsche, limuzine fara numar

USL isi indeplineste promisiunea de a numi oameni in functii publice strict pe criterii de competenta. La sfarsitul saptamanii trecute, la sefia Comisariatului Regional pentru Protectia Consumatorului, ce are in subordine sase  judete, a fost numit pesedistul Sorin Susanu. Un om cu competente rar intalnite printre slujbasii la stat: specialist in cai-putere.

Potrivit declaratiei de avere, Sorin Susanu are probabil cea mai mare si diversificata garnitura de cai-putere dintre toti angajatii statului. Sapte masini, printre care nelipsitul BMW, doua motociclete, basca o ambarcatiune Bayliner, al carei pret este de peste 50.000 de dolari.


Dar asta nu-i tot. In 2011, presimtind ca va face politica la nivel inalt in interesul pensionarilor si nevoiasilor, Susanu s-a gandit sa para si el mai sarac si si-a vandut trei automobile de lux: Un Porsche si doua Mercedesuri.


Proaspatul angajat la stat mai are sapte terenuri in intravilan, printre care unul in Germania, trei case si doua apartamente. Vezi declaratia sa de avere AICI.


Sorin Susanu este fiul lui Liviu Susanu, patronul Lis-Det, condamnat in 2011 la trei ani de inchisoare, initial cu executare, pentru evaziune fiscala in valoare de 12 miliarde de lei. Infractiunile comise de Liviu Susanu au ajutat Brasovul sa ocupe un onorabil loc doi pe tara la infractiuni economice. Statul, implicit contribuabilii si consumatorii, nu a reusit sa-si recupereze paguba. Liviu Susanu este sarac lipit pamantului, nu are niciun bun pe numele lui, iata ca a trebuit ca PSD sa-l ajute pe fiul sau sa se angajeze la stat ca sa-si poata sustine sarmanul tatal.

Foto: Razvan Boaca

6 comments:

  1. Anonymous8:45 AM

    :)) In acest context a scrie ca unul este sarac lipit pamantului are,asa,o conotatie bio...Ceva de fitze...Mishto social democratia asta,un fel de haiducie pe dos,saracii oameni bogati,cam stangaci cu mana dreapta...

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:55 PM

    "...cam stangaci cu mana dreapta..."

    ... cu mana lunga.

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:35 PM

    "Agitația sfârșitului de an a fost un bun prilej pentru directorul general al SNTFC „CFR Călători” SA, Ștefan Roșeanu să devalizeze din nou casieria companiei •

    ZIUAnews a semnalat, la sfârşitul anului trecut, că SNTFC „CFR Călători” SA riscă să fie trasă pe linie moartă.

    Din iunie şi până în prezent, Ștefan Roșeanu nu a făcut altceva decât să îngroape compania CFR Călători

    Iar asta nu este totul. Din informaţiile obţinute de ZIUAnews, deja directorul general şi camarila sa fac demersuri pentru achiziţionarea de motorină în valoare de circa 100.000.000 de lei. Firește, de la aceeași firmă din Măgurele.

    Organigramă stufoasă, controlată de „generalul anvelopă”

    Primul lucru pe care l-a făcut Ștefan Roșeanu când s-a văzut în fruntea companiei de stat a fost să-şi asigure o echipă numeroasă, formată, în majoritate, din oameni veniţi de la operatorii privaţi. Astfel, a mărit numărul directorilor generali de la opt la 17, la care se adaugă încă opt directori generali de sucursale, a umflat şi numărul şefilor de servicii şi birouri, de la circa zece, la 41, şi a avut grijă să-şi numească un director de cabinet şi doi consilieri personali. În plus, Roșeanu şi-a făcut şi un corp de control propriu, format din nouă persoane, condus de un general de armată - Florian Pință, membru al lojei masonice „Giuseppe Garibaldi”. Acesta a fost pensionat în 2008, în urma unui scandal, fiind acuzat că a achiziţionat un număr foarte mare de anvelope, în condițiile în care în unitatea sa din Buzău erau numai transportoare blindate de luptă pe șenile.

    Sabotaj cu premeditare



    Promovarea gratuită a operatorilor privaţi

    ZIUAnews a semnalat că până a fi vândută către un operator german, firma Regiotrans din Brașov a fost patronată de către omul de afaceri Costel Comana. Acesta a avut grijă să-şi planteze doi oameni de încredere în board-ul CFR Călători, care să aranjeze mersul trenurilor în funcţie de interesele sale. Astfel, Valentin Dorobanțu, finul lui Costel Comana, a ajuns director adjunct responsabil cu producţia la CFR Călători, care, însă, după apariţia noului mers, a fost demis. Un alt angajat a lui Comana, Iosif Szenteș, a fost numit de Roșeanu, director adjunct în companie. Practic, cei doi sunt artizanii care au stabilit noul mers al trenurilor.

    Cumetriile şi aranjamentele Naşei Mari

    Directorul general de la Grup Feroviar Român (GFR), care face parte din grupul Grampet, este un fost director al CFR Călători, Sorin Chinde, iar soţia acestuia - Cristina Cintia Chinde - este tocmai actualul director comercial al... CFR Călători. Cristina Chinde este cea care face politica de prețuri la CFR Călători, Cristina Chinde este cunoscută în companie şi sub numele de „Naşa Mare”, pentru că, deh, cei trei supercontrolori - Florin Truică, Valentin Cioncan şi Gheorghe Cazacu, care de ani de zile colectează şi împart banii de la naşii de tren, sunt sub papucul doamnei director comercial. Trebuie precizat că familia Chinde deţine cinci apartamente şi două terenuri (în total 5.149 mp) în București, vreo 15.000 mp la Popeşti-Leordeni, dar şi vreo 180.000 de euro în conturi. Sorin Chinde încasează lunar de la GFR circa 21.000 de lei, adică în jur de 5.000 de euro, iar soția sa, de la CFR Călători, 6.500 de lei, adică vreo 1.500 de euro.

    Credit uriaş, garantat cu „Săgeata Albastră”



    Ucenicia în „afacerile” pe banii publici şi-a făcut-o pe lângă prăduitorii şefi ai căilor ferate, Mihai Nicolaiciuc şi Alexandru Noapteș.

    Alin Niculae are o slăbiciune pentru casieria CFR

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:51 PM

    De urmarit ascensiunea lui Razvan Bujdoiu, tzepar local si de familie cu orijini sanatoase, in ierarhia valorilor adevarate useliste, direct catre ministerul de externe. Asa ne trebuie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Noroc ca l-au condamnat la inchisoare, altfel ar fi avut mari sanse :)

      http://www.mytex.ro/stiri-brasov/brasov-Sapte-ani-de-inchisoare-pentru-razvan-bujdoiu_333491.php

      Delete
    2. Anonymous8:02 PM

      si totusi...nu se stie.

      Delete